Přeskočit na obsah
159_995546086_foto_big
160_872345923_foto_big
161_674286925_foto_big
162_1440731791_foto_big
163_1923215792_foto_big
164_1728778411_foto_big
165_390528147_foto_big
166_855344947_foto_big
167_1425054086_foto_big
168_368946686_foto_big
169_1489201523_foto_big
170_505983793_foto_big
171_629354389_foto_big
172_1945817786_foto_big

Ferrari F 430, V8

  • 2004
  • 50.000 km
  • 360.3kW
2.990.000 Kč
Cena:
2.990.000 Kč
Rok výroby:
2004
Najeto:
50.000 km
VIN:
na vyžádání
Palivo:
benzín
Převodovka:
6 stupňová automatická
Barva:
červená metalíza
Klimatizace:
automatická
Výkon:
360.3kW = 490k
Objem:
4308 ccm
Točivý moment:
465 Nm

Něco z historie: sportovní automobil, který byl představen v roce 2004 na autosalonu v Paříži. Je nástupcem Ferrari 360 Modena. Nahrazen v roce 2009 modelem 458 Italia, který byl odhalen 28. července 2009.

Motor: F430 pohání zážehový osmiválec s objemem 4 308 cm3, s maximálním točivým momentem: 465 Nm při 5 250 ot/min.

Design: Karoserie byla upravena tak, aby byla více oblá a aerodynamická. Ačkoli součinitel odporu vzduchu zůstal stejný, přítlak se velmi zvýšil. Na voze najdeme několik Ferrari: vzadu byla přidáná zadní světla a vevnitř větrací otvory z Enza. Název automobilu je vytlačený na bočních zrcátkách ve stylu Testarossa. Velké oválné otvory v předním nárazníku připomínají závodní modely Ferrari ze 60. let, konkrétně modely 156 a 250 TR61 Le Mans Phila Hilla.

Doplňky: F430 obsahuje E-Diff, počítačem řízený samosvorný difernciál, který může měnit rozložení točivého momentu na základě vstupů, jako jsou úhel zatočení a bočního přetížení. Další důležitou věcí, kterou Ferrari poprvé použila u F430, je ovladač manettino umístěný na volantu. Řidič může vybírat z pěti různých možností, které mění nastavení ESP systému, elektronického zavěšení, chování řazení, odezvu plynu a E-Diff. Přední a zadní nárazník z Ferrari F430 Scuderia.

Výbava: Automatická převdovka s sekvenčním řazením (F1),

Sdílet:

Pro ovládání mapy nejprve klikněte.